دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 5 آذر 96 در شهر آفتاب افتتاح خواهد شد

سال گذشته شاهد برپایی اولین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور شرکت‌های نام دار و فعال در حوزه‌های مختلف خودرو پس از ۱۱ سال بودیم. بیش از ۱۶ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و در بخش‌های خودرو و قطعات، وسایل نقلیه محیط زیستی و خودروهای سنگین محصولات خود را ارائه دادند.
در اولین دوره این نمایشگاه که ۳۰–۲۶ بهمن ماه سال ۹۵ برگزار شد، بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی مرتبط با صنعت خودرو مانند ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو، نگین خودرو، پرشیا خودرو، اطلس خودرو، ایرتویا، ام جی پارس، توان خودرو جی و شرکت‌هاییاز جمله ماموت، شهاب خودرو و مایان در کنار خودروسازان دیگر در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور داشتند.
همچنین فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نیز به همراه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران ۲ سالن در اختیار داشتند که بیش از ۲۰۰ خودروی کلاسیک و ماکت خودرو را به معرض نمایش گذاشتند.
دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در تاریخ ۶ لغایت ۱۰ آذرماه امسال در سایت مدرن شهر آفتاب برگزار می شود.مراسم افتتاح این نمایشگاه در تاريخ ٥ آذر ٩٦  خواهد بود. در اين روز بازديد فقط ويژه متخصصين ، مقامات و اصحاب رسانه ازساعت ١٤ الي ١٨خواهد بود. بازديد براي عموم در اينروز امكان پذير نمي باشد.
برآورد سطح بازدید: بیش از دو میلیون نفر
فضای نمایشگاه: بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع

مسیرهای دسترسی به مجموعه:

بزرگراههای خلیج فارس، شهید تندگویان، شهید محلاتی.
خطوط یک و سه مترو.
خطوط مختلف تاکسی و اتوبوس از میادین اصلی شهر.

 

نمایشگاه

خودرو

تهران

شهر آفتاب