معرفی سدان پرچم دار چینی توسط جیلی

کمپانی چینی جیلی به تازگی از یک سدان جذاب برای ورود به بازار های جهانی رونمایی کرده است.

مدل Bo Rui GE (بو رِی) اولین خودرویی است که در مرکز طراحی جدید جیلی طراحی شده است.مرکزی که به مدیریت پیتر هاربری رهبری می شود.هاربری از طرف کمپانی ولوو مسئول است تا بر تمام طراحی های جیلی،لوتوس و LEVC (کمپانی تولید کنننده تاکسی های لندن) نظارت داشته باشد.

هاربری در مورد جیلی بو رِی می گوید طراحی این خودرو متاثر از طراحی های غربی نیست بلکه نشان دهنده آن است که سلیقه ها در چین در حال تغییر هستند.او همچنین در مورد سلیقه ها در بازار چین اضافه کرد:
سلیقه مصرف کنندگان چینی از همیشه پیچیده تر و بالغ تر شده است.کار برای تامین نیاز نسل جدید مصرف کنندگان بازار باعث شده تا ما تبدیل به یک برند جهانی شویم که ظرفیت گسترش و ارتقا خودروهای خود را در این سگمنت خواهد داشت.

سدان جدید جیلی

سدان جدید جیلی یک موتور ۱٫۵ لیتری هیبرید دارد که بصورت پلاگین هیبرید و یا هیبرید عادی تولید قدرت را انجام خواهد داد.سیستم انتقال قدرت بصورت ۷ سرعته اتوماتیک است که نیروی قابل قبولی را به چرخ منتقل می کند همچنین مصرف بهینه ای خواهد داشت.

سدان جدید جیلی

هاربری در مورد طراحی چراغ های عقب و جلو می گوید در این زمینه ما از نوار های ژیمناستیک و فانوس های چینی الهام گرفتیم.جلوپنجره این ماشین بصورت کیهان گونه طراحی شده و زیبایی ها در درون ماشین هم ادامه دارد.برای مثال صفحه نمایش ۱۲ اینچی به زیبایی و با هماهنگی طراحی در وسط قرار گرفته است.

سدان جدید جیلی

مشخصاتی که در حال حاضر از این سدان در دسترس است بیشتر محدود به طراحی می شود و برای مشخصات فنی ماشین فعلا باید منتظر بمانیم.این خودرو تا سه ماه دیگر به بازار چین ورود می کند و پس از آن هم فروش آن در بازار های غیر چینی آغاز خواهد شد.

 

جیلی

سدان