شرایط جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت با تسهیلات، ویژه نیمه دوم تیر

همزمان با آغاز نیمه دوم تیرماه، شرکت خودروسازان بم، طرح جدید فروش جیلی GC6 مدل اکسلنت را اعلام کرد. براین اساس این خودرو به صورت یک، دو، سه و چهار مرحله ای و در طرح هایی همراه با تسهیلات ویژه برای فروش ارائه شده است.

قیمت قطعی خرید جیلی GC6 مبلغ 75 میلیون و 900 هزار تومان می باشد. در خرید دو مرحله ای این خودرو، میزان پیش پرداخت اول مبالغ 20 میلیون تومان و 30 میلیون تومان است که خرید با پیش پرداخت 20 میلیون تومان شامل تخفیف ویژه ای به مبالغ 300 هزار تومان می باشد و در خرید با پیش پرداخت 30 میلیون تومان میزان تخفیف خرید مبالغ 300 هزار تومان، 400 هزار تومان و 500 هزار تومان است.

میزان پیش پرداخت اول در فروش چهار مرحله ای مبلغ 10 میلیون تومان است. سود مشارکت در طرح های مذکور 18 درصد و موعد تحویل خودرو مرداد، شهریور، مهر و آبان 97 است.

اما شرایط خرید جیلی GC6 مدل اکسلنت در طرح های شامل تسهیلات ویژه به صورت زیر می باشد:

میزان پیش پرداخت اول در خرید دو مرحله ای خودرو مبلغ 40 میلیون تومان است. همچنین طبق اعلام خودروسازان بم، جیلی GC6 در این طرح در شهریورماه 97 به خریداران محترم تحویل داده می شود.

در خرید سه مرحله ای جیلی GC6 میزان پیش پرداخت اول مبلغ 30 میلیون تومان است و موعد تحویل خودرو در این طرح، مهر97 اعلام شده است.

در طرح خرید چهار مرحله ای جیلی GC6 میزان پیش پرداخت اول مبلغ 30 میلیون تومان است و موعد تحویل خودرو در این طرح، آبان 97 اعلام شده است.

میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای طرح های مذکور مبلغ 15 میلیون تومان است که در سه فقره چک 5 میلیون تومانی پرداخت می گردد.

مهلت ثبت نام در طرح های مذکور تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از جزییات طرح های فوق به لینک زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت با تسهیلات، ویژه نیمه دوم تیر

 

خودروسازان بم

جیلی GC6

فروش مرحله ای جیلی GC6

خرید جیلی GC6