معرفی هیوندای آزرا 2018، محصول جدید کرمان موتور

هیوندای آزرا یکی از مشهورترین محصولات کمپانی هیوندای کره جنوبی در کشور ماست که نخستین بار، نسل چهارم آن موفق شد تا مجوز ورود به ایران را کسب نماید. این سدان نسبتا بزرگ محبوبیت نسبتا بالایی در میان مشتریان ایرانی برای خود کسب نمود و پس از آن، نسل پنجم آزرا موسوم به گرنجور با طراحی کاملا متحول شده، چشمها را بیش از پیش نوازش داد. با اعمال محدودیت بر ورود خودروهای دارای پیشرانه با حجم بیش از 2500 سی سی، ورود گرنجور به کشور ممنوع شد تا اینکه خبر ورود نسل ششم از این مدل محبوب به کشور، نقل محافل خودرویی شد.

طراحی ظاهری

با توجه به جدیدترین تصاویر ارائه شده نسل ششم هیوندای آزرا ، میتوان فهمید که زبان طراحی محصولات برند لوکس هیوندای، یعنی جنسیس پیروی می‌نماید، از سال 2017 در دسترس همگان قرار گرفت. این خودرو که در سگمنت سدان میان سایز جای می‌گیرد، دارای بدنه ای به طول ۴.۹۳۰ میلیمتر، پهنایی برابر با ۱.۸۶۵ میلیمتر، ارتفاعی برابر ۱.۴۷۰ میلیمتر و فاصله دو محور عقب و جلوی آن نیز ۲.۸۴۵ میلیمتر است. با توجه به چراغ‌های بزرگ در جلو، جلوپنجره بزرگ با چهار خط موازی، شیب ملایم خط سقفی در عقب و چراغ‌های یک تکه در پشت خودرو، طراحی ظاهری آزرا کاملا زیبا جلوه می‌نماید.

هیوندای آزرا کرمان موتور

طراحی کابین

کابین هیوندای آزرا 2018 همانطور که از تصاویر پیداست دارای فضای کافی بوده و از متریال مناسب در ساخت آن بهره گرفته شده است. طراحی داشبورد مشابه برخی از دیگر محصولات جدید هیوندای بوده و نسبتا مدرن و امروزی به نظر می‌رسد. غربیلک فرمان اگرچه چندان زیبا نیست اما کارایی مناسبی دارد. صفحه نمایشگر لمسی هشت اینچی، از طریق خطی شیبدار در وسط و بالای  داشبورد هیوندای آزرا 2018 تعبیه شده که دسترسی به آن را آسان می‌نماید و در قسمت تحتانی نمایشگر، دریچه‌های سیستم تهویه به خودنمایی مشغول هستند.

معرفی هیوندای آزرا کرمان موتور

پیشرانه

قلب تپنده درون سینه نسل جدید هیوندای آزرا به چهار نوع مختلف تقسیم می‌شود که کوچکترین آنها، پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی به قدرت 187 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن-متر است.

طبق صحبت‌های مسئولین شرکت کرمان موتور ، نسخه ورودی هیوندای آزرا 2018 به کشور نیز به همین پیشرانه مجهز خواهد بود. این پیشرانه با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک همراه شده تا نیروی تولیدی را به سمت چرخ‌های جلو گسیل نماید. حداکثر سرعت این نسخه معادل 213 کیلومتربرساعت و شتاب صفر تا صد آن برابر 9.7 ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه، معادل 8.3 لیتر بر صد کیلومتر است.

امکانات

از جمله امکانات هیوندای آزرا 2018 رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیمات دوگانه، مه شکن LED، غربیلک فرمان الکتریکی پوشیده از چرم، صندلی‌های چرمی، قابلیت تنظیم 12 حالته برای صندلی راننده به صورت برقی، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و سردکن، آینه‌های جانبی جمع شونده به صورت الکتریکی، ورود بدون نیاز به کلید، پورت USB، دوربین دید عقب، صفحه نمایشگر لمسی هشت اینچی، مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی مارک اینفینیتی با 14 بلندگو و کروز کنترل.

همچنین نسخه لیمیتد نیز برای هیوندای آزرا 2018 ارائه شده که علاوه بر تجهیزات استاندارد، به امکاناتی همچون: رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، حسگر پارک عقب، چراغ‌های جلو مجهز به لامپ زنون، نوربالای خودکار، سقف پانوراما، سامانه هشدار برخورد از جلو، هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل تطبیق پذیر و دوربین 360 درجه، مجهز شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و مشخصات فنی هیوندای آزرا به لینک زیر مراجعه نمایید:

مشخصات و امکانات هیوندای آزرا 2018، محصول جدید کرمان موتور

مشخصات فنی هیوندای آزرا 2018 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید هیوندای آزرا 2018 با ما تماس بگیرید:

فروش هیوندای آزرا کرمان موتور

 

کرمان موتور

هیوندای

آزرا