شرایط جدید فروش هیوندای سانتافه، هیوندای سوناتا، هیوندای i20 و جک S5 ویژه ولادت پیامبر (ص)

به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)، شرکت کرمان موتور طرح های جدیدی را برای فروش محصولات خود ارائه کرده است. بر این اساس خودروی جک S5 به صورت اقساطی (طی اقساط 12، 24 و 36 ماهه) با قیمت مصوب 99 میلیون و 900 هزار تومان و حداقل پیش پرداخت 45 میلیون تومان به فروش می رسد. زمان تحویل خودرو در این طرح به صورت یک ماهه است.

خودروی هیوندای سانتافه با قیمت مصوب 266 میلیون و 900 هزار تومان به صورت پیش فروش و اقساطی (طی اقساط 12 و 24 ماهه) به فروش می رسد. در طرح فروش اقساطی این محصول مبلغ پیش پرداخت 140 میلیون تومان است و زمان تحویل خودرو برای خرید نقدی و اقساطی این محصول به صورت یک ماهه می باشد.

خودروی هیوندای سوناتا نیز با قیمت مصوب 218 میلیون و 900 هزار تومان به صورت پیش فروش و اقساطی (طی اقساط 12 و 24 ماهه) به فروش می رسد. در طرح فروش اقساطی این محصول مبلغ پیش پرداخت 120 میلیون تومان است و زمان تحویل خودرو برای خرید نقدی و اقساطی این محصول به صورت یک ماهه می باشد.

خودروی هیوندای i20 به صورت مرحله ای (طی یک، دو و سه مرحله) و به صورت اقساطی (طی اقساط 10، 20 و 30 ماهه) با قیمت نهایی 96 میلیون و 50 هزار تومان به فروش می رسد. در طرح فروش مرحله ای این خودرو حداقل مبلغ پیش پرداخت 20 میلیون تومان بوده و فروش دو مرحله ای این خودرو شامل تسهیلاتی به مبلغ 43 میلیون تومان می باشد. در طرح فروش اقساطی هیوندای i20 حداقل مبلغ پیش پرداخت 43 میلیون تومان بوده و زمان تحویل خودرو به صورت یک ماهه می باشد. لازم به ذکر است فروش مرحله ای و اقساطی هیوندای i20 شامل 2 میلیون تومان تخفیف می باشد.

ثبت نام در تمامی طرح های مذکور تا 21 آذر ماه سال جاری ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

طرح فروش اقساطی جک S5 کرمان موتور، ویژه ولادت پیامبر (ص)

طرح فروش اقساطی هیوندای سانتافه کرمان موتور، ویژه ولادت پیامبر (ص)

طرح فروش اقساطی هیوندای سوناتا کرمان موتور، ویژه ولادت پیامبر (ص)

طرح فروش اقساطی هیوندای i20 کرمان موتور، ویژه ولادت پیامبر (ص)

 

جک S5

 

سانتافه

 

سوناتا

 

i20

 

 

 

کرمان موتور

مرحله ای

اقساطی

S5

سانتافه

سوناتا

i20