آغاز فروش محصولات جیلی در شرکت کرمان موتور

این خودرو که قرار است یکی از ارزان قیمت ترین خودرو های اتوماتیک بازار ایران باشد، توسط خودروسازان بم عرضه می شود.

زمزه مونتاژ جیلی GC6 از مدت ها قبل مطرح شده بود و حالا قیمت نسخه اتوماتیک جیلی جی سی 6، 47 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.

البته قرار است در آینده نزدیک سایر محصولات جدید جیلی نیز وارد بازار شود، از جمله خودروهای مطرح برای ادامه حضور این برند در ایران میتوان به کراس اوور جذاب NL3 اشاره کرد که به موتور 1.8 لیتری توربو 184 اسب بخاری مجهز است.

جیلی که این روزها مالکیت ولوو و برند لینک اند گو را نیز برعهده دارد، نام خود را به عنوان یکی از شاخص ترین خودروسازان چینی مطرح کرده است و قصد دارد تا با همکاری خودروسازان بم موقعیت خود را در بازار ایران نیز احیا کند.

جیلی پیش از این نیز با عرضه مدل های امگرند EC7 در بازار کشورمان حضور داشت اما در پی توقف فعالیت فروش نمایندگی قبلی، حالا گروه خودروسازن بم عهده دار نمایندگی از این برند پیشرو چینی در ایران شده است.
جیلی GC6

از جمله مهمترین امکانات موجود در GC6، می توان به ترمز های دیسکی 4 چرخ، دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، دی لایت، مانیتور و سیستم چندرسانه ای 7 اینچی با قابلیت کنترل از روی فرمان و بلوتوث، آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن و صندلی و فرمان چرمی اشاره کرد. ناگفته پیداست که جیلی GC6 با این امکانات نسبت به رقیب خود یعنی تندر 90 اتوماتیک برتری نسبی خواهد داشت.

موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتون متر گشتاور در کنار یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مشخصات فنی جیلی GC6 را تشکیل می دهند.

گفتنی است خودروسازان بم که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی کرمان خودرو محسوب می شود و سابقه عرضه فولکس واگن گل را نیز در کارنامه دارد، با 28 نمایندگی فعالیت خود را از سر گرفته است و از شنبه هفته آینده (بیستم خرداد ماه) پیش فروش GC6 را با تاریخ تحویل شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

 فروش جیلی| کرمان موتور

 

فروش جیلی

جیلی GC6

خودرو

EC7

کرمان موتور