معرفی فیس لیفت جیلی: جیلی GC6 مدل اکسلنت

شرکت خودروسازان بم برای افزایش محبوبیت جیلی GC6، اقدام به عرضه مدل فیس لیفت این خودرو کرده است تا جذابیت آن برای مخاطبان دوچندان شود. یکی از بزرگترین ضعف‌های مدل قبل فیس لیفت این خودرو، ساده بودن طراحی ظاهری آن در مقایسه با رقبای موجود در بازار بوده که با این تغییر، جیلی سعی داشته تا گام مثبتی در به‌روزرسانی این خودرو بردارد.

جیلی GC6 مدل اکسلنت

از جمله تغییرات این خودرو نسبت به مدل قبل فیس لیفت، تغییر طراحی کلی چراغ‌های جلو، جلوپنجره و حذف مه شکن درون سپر است که به جای آن چراغ LEDروشنایی در روز، درون سپر جانمایی شده است. جیلی در طراحی چراغ‌ها و طرح جلوپنجره این خودرو، کاملا از زبان طراحی محصولات جدید خود مانند GC9الگوبرداری کرده است. علاوه بر تغییراتی که در نمای جلوی GC6 اتفاق افتاده است، تغییر فرم چراغ‌های عقب و به تبعیت از آن سپر عقب، چهره به روز‌تری به این خودرو داده است. همچنین مه‌شکن‌های درون سپر عقب نیز دچار تغییراتی شده‌اند و چراغ دنده عقب از داخل چراغ‌های عقب به کنار مه‌شکن‌های نصب شده درون سپر عقب انتقال پیدا کرده است.

جیلی GC6 مدل اکسلنت

گروه خودروسازی بم، مدل فیس لیفت جیلی GC6 را با یک پیشرانه 1498 سی‌سی تنفس طبیعی به بازار عرضه می‌کند که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 105 اسب‌بخار در دور 6200 و بیشینه گشتاور 145 نیوتن‌متر در دور 4200 است و این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار ساخت شرکت JATCO ژاپن به محور جلوی این خودرو منتقل می‌شود.

تجهیزاتی مانند دو کیسه ایمنی هوا(راننده و سرنشین)، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ روشنایی در روز، سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی 8 اینچی و قابلیت اتصال تلفن همراه، آینه‌‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و سنسور دنده عقب، تنها بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی مدل فیس‌لیفت GC6 است.

جیلی GC6 مدل اکسلنت