طرح های جدید فروش مرحله ای و اقساطی محصولات هیوندای کرمان موتور، ویژه نیمه اول بهمن و ایام دهه فجر

به مناسبت آغاز بهمن ماه و نزدیکی ایام دهه فجر شرکت کرمان موتور طرح های جدید و ویژه فروش محصولات هیوندای خود را اعلام کرد. بر این اساس در طرح هایی که ویژه ایام دهه فجر ارائه شده است، خودروها به صورت مرحله ای (طی دو مرحله) به فروش می رسد. در این طرح ها قیمت نهایی هیوندای اکسنت 107 میلیون تومان با پیش پرداخت 50 میلیون تومان و 40 میلیون تومان تسهیلات، قیمت نهایی هیوندای النترا 2018 وارداتی 198 میلیون تومان با پیش پرداخت 80 میلیون تومان و 80 میلیون تومان تسهیلات (به همراه تخفیف ویژه)، قیمت نهایی هیوندای النترا 147 میلیون و 900 هزار تومان و با پیش پرداخت 70 میلیون تومان و قیمت نهایی هیوندای سانتافه 335 میلیون تومان با پیش پرداخت 130 میلیون تومان و 120 میلیون تومان تسهیلات (به همراه تخفیف ویژه) می باشد.

همچنین شرکت کرمان موتور طرح های جدید را برای فروش نیمه اول بهمن ماه ارائه کرده است. بر این اساس، هیوندای اکسنت به صورت مرحله ای (طی دو مرحله) با قیمت نهایی 107 میلیون تومان و پیش پرداخت 50 میلیون تومانی با 2 میلیون تومان تخفیف به فروش می رسد. سود مشارکت در این طرح 18 درصد و زمان تحویل خودرو خرداد 97 می باشد.

هیوندای i20 به صورت نقد و اقساطی (طی اقساط 10، 20 و 30 ماهه) با قیمت نهایی 96 میلیون و 50 هزار تومان و با پیش پرداخت های 45 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 55 میلیون تومان به فروش می رسد. زمان تحویل خودرو در این طرح به صورت یک ماهه می باشد.

لازم به ذکر است ثبت نام در طرح های ویژه ایام دهه فجر تا 22 بهمن ماه و در طرح های دیگر تا 15 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد. برای اطلاع از جزییات هر یک از این طرح ها به لینک های زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای اکسنت کرمان موتور، ویژه دهه فجر

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای النترا وارداتی، ویژه دهه فجر

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای النترا کرمان موتور، ویژه دهه فجر

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای سانتافه کرمان موتور، ویژه دهه فجر

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای اکسنت کرمان موتور، ویژه نیمه اول بهمن

طرح جدید فروش اقساطی هیوندای i20 کرمان موتور، ویژه نیمه اول بهمن

 

کرمان موتور

فروش مرحله ای

هیوندای

النترا

اکسنت

سانتافه

i20