شرایط جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت با تسهیلات، ویژه نیمه دوم خرداد

همزمان با فرارسیدن نیمه دوم خرداد، شرکت خودروسازان بم طرح جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت را همراه با تسهیلات ویژه اعلام کرد. بر این اساس، جیلی GC6 مدل اکسلنت به صورت دو مرحله ای، سه مرحله ای و چهار مرحله ای و در طرح هایی شامل تسهیلات ویژه با قیمت قطعی 67 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

فروش دو مرحله ای جیلی GC6 شامل پیش پرداخت هایی به میزان 20 میلیون تومان و 30 میلیون تومان است که شامل تخفیفات ویژه ای از 900 هزار تومان تا 1 میلیون و 600 هزار تومان می باشد. موعد تحویل خودرو در این طرح مرداد، شهریور و مهر 97 است.

فروش سه مرحله ای جیلی GC6 دارای پیش پرداخت 20 میلیون تومانی و تخفیف ویژه به مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان است که از پرداخت مرحله سوم کسر می گردد. طبق اعلام شرکت خودروسازان بم، موعد تحویل خودرو در فروش سه مرحله ای جیلی GC6 شهریور ماه 97 است.

فروش چهار مرحله ای جیلی GC6 شامل پیش پرداختی به میزان 10 میلیون تومان و تخفیف 1 میلیون و 400 هزار تومانی می باشد. موعد تحویل خودرو در فروش چهار مرحله ای مهرماه 97 اعلام شده است.

همچنین میزان سود مشارکت در تمامی طرح های مذکور 18 درصد است.

اما شرایط فروش همراه با تسهیلات جیلی GC6 به شرح زیر می باشد:

فروش دو مرحله ای با پیش پرداخت 20 میلیون تومان و تخفیف 800 هزار تومانی است که در مرداد ماه 97 خودرو به خریداران محترم تحویل داده می شود.

فروش سه مرحله ای جیلی GC6 شامل 10 میلیون تومان پیش پرداخت و 900 هزار تومان تخفیف است. موعد تحویل خودرو در این طرح، شهریور 97 می باشد.

فروش چهار مرحله ای جیلی GC6 با پیش پرداخت 6 میلیون و 700 هزار تومان و شامل تخفیف 1 میلیون تومانی می باشد. موعد تحویل خودرو، مهرماه 97 است.

میزان تسهیلات در طرح های فوق مبلغ 20 میلیون تومان است که طی 4 فقره چک 5 میلیون تومانی پرداخت می گردد.

گفتنی است مهلت ثبت نام در طرح های مذکور تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

برای اطلاع از شرایط خرید و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزییات طرح مذکور به لینک زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت با تسهیلات، ویژه نیمه دوم خرداد