فعالیت شرکت کرمان موتور با حوزه دانشگاهی

حضور مدیران کرمان موتور در دانشکده

پیرو اتمام طرح پژوهشی فی مابین دانشکده کارافرینی و شرکت کرمان موتور تحت عنوان " پایش اثر بخشی اقدامات تبلیغاتی کرمان موتور در سطح کشور"، مسولان این شرکت جهت استماع گزارش نهایی این پروژه و همچنین آشنایی با هیات رییسه دانشکده کارآفرینی و توانمندی سایراعضا محترم هیات علمی دانشکده برای اجرای طرح های پژوهشی احتمالی آتی فی مابین، در دانشکده حضور بهم رساندند.
ابتدا دکتر محمدکاظمی مجری طرح " پایش اثر بخشی اقدامات تبلیغاتی کرمان موتور در سطح کشور" به ارائه نتایج تحقیق و علل عدم فروش محصولات این شرکت در برخی از مناطق کشور پرداخت. سپس مهندس مرعشی بنیانگذارو سهامدار اصلی صنایع خودرو سازی کرمان به بیان تاریخچه تاسیس و نیازهای فعلی این شرکت پرداخت.
در ادامه  آقای دکتر زالی ضمن خیر مقدم مجدد به بیان توانمندی های سایر اعضا هیات علمی و امادگی دانشکده برای اجرای طرح های پژوهشی این شرکت پرداخت. در پایان به رسم یادبود هدایایی به میهمانان حاضر:
1-    مهندس وفا – مدیر عامل بم خودور
2-    دکتر موسوی – معاونت خدمات پس از فروش بم خودرو
3-    مهندس شوندی - قائم مقام کرمان موتور
4-    مهندس جعفری – معاونت برنامه ریزی کرمان موتور
5-    علی رضا جعفری – از مدیران سازمان صنایع استان تهران
6-    و آقای کیم دبیر اقتصادی سفارت کره جنوبی
تقدیم شد. لازم بذکر است معاونین محترم دانشکده: آقایان دکتر یداللهی –دکتر مبارکی و خانم دکتر چیت سازان نیز در این مراسم حضور داشتند. شما میتوانید خبر را از این لینک مشاهده نمایید.