شرایط جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت با تسهیلات، ویژه فروردین 97

شرکت خودروسازان بم شرایط جدید پیش فروش قطعی جیلی GC6 مدل اکسلنت را اعلام کرد. بر این اساس جیلی GC6 به صورت فروش دو، سه و چهار مرحله ای (با تخفیف ویژه) و در طرحهایی شامل تسهیلات ویژه ارائه شده است. قیمت مصوب فروش جیلی GC6 مبلغ 58 میلیون و 900 هزار تومان می باشد و بنابر اعلام شرکت خودروسازان بم موعد تحویل خودرو خرداد، تیر و مرداد سال جاری است.

در فروش دو مرحله ای جیلی GC6 میزان پیش پرداخت خرید خودرو مبالغ 20 میلیون و 30 میلیون تومان است و دارای تخفیفات ویژه ای می باشد که از پرداخت مرحله دوم کسر می گردد. در فروش سه مرحله ای جیلی GC6 میزان پیش پرداخت خرید خودرو مبلغ 20 میلیون تومان است و دارای تخفیف 550 هزار تومانی می باشد که از پرداخت مرحله سوم کسر می گردد. در فروش چهار مرحله ای جیلی GC6 پیش پرداخت خرید خودرو مبلغ 10 میلیون تومان است و با تخفیف 850 هزار تومانی که از پرداخت مرحله چهارم کسر می گردد، ارائه شده است. شایان ذکر است طرحهای مذکور دارای سود مشارکت 18 درصدی می باشند.

همچنین طبق اعلام شرکت خودروسازان بم، طرحهای فروش دو، سه و چهار مرحله ای جیلی GC6 همراه با تسهیلات ویژه نیز ارائه شده است. در فروش دو مرحله ای با تسهیلات ویژه جیلی GC6 میزان پیش پرداخت خرید خودرو مبلغ 20 میلیون تومان، در فروش سه مرحله ای جیلی GC6 میزان پیش پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان و در فروش چهار مرحله ای جیلی GC6 مبلغ پیش پرداخت 5 میلیون تومان می باشد. تمامی این طرحها شامل تسهیلاتی به میزان 15 میلیون تومان هستند که طی سه چک 5 میلیون تومانی بازپرداختها صورت می پذیرد.

گفتنی است ثبت نام در طرحهای فوق تا پایان فروردین ماه 97 ادامه دارد. برای ثبت نام با نمایندگی کرمان موتور نیکوکار تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزییات طرح به لینک زیر مراجعه نمایید:

شرایط جدید فروش مرحله ای جیلی GC6 مدل اکسلنت، ویژه فروردین 97

 

خودروسازان بم

جیلی GC6

فروش مرحله ای جیلی GC6

خرید جیلی GC6