طرح های جدید فروش محصولات هیوندای کرمان موتور، ویژه نیمه دوم اردیبهشت

همزمان با آغاز نیمه دوم اردیبهشت ماه، شرکت کرمان موتور طرح های جدید فروش محصولات هیوندای خود را اعلام کرد. بر این اساس، هیوندای اکسنت و هیوندای i20 به صورت مرحله ای و هیوندای سانتافه به صورت اقساطی به فروش می رسند.

هیوندای اکسنت کرمان به صورت دو مرحله ای با قیمت مصوب 114 میلیون و 900 هزار تومان و با 1 میلیون تومان تخفیف به فروش می رسد. میزان پیش پرداخت خرید هیوندای اکسنت در این طرح، مبلغ 50 میلیون تومان و سود مشارکت برابر 18 درصد می باشد. همچنین طبق اعلام شرکت کرمان موتور، موعد تحویل خودرو، مهرماه 97 است.

خودروی هیوندای i20 به صورت دو مرحله ای و با قیمت مصوب 115 میلیون تومان برای فروش ارائه شده است. میزان پیش پرداخت خرید هیوندای i20، مبالغ 50 میلیون تومان، 55 میلیون تومان و 60 میلیون تومان است. همچنین طرح مذکور شامل تسهیلاتی به مبالغ 51 میلیون و 50 هزار تومان، 46 میلیون و 50 هزار تومان و 41 میلیون و 50 هزار تومان است که طی اقساط 10، 20 و 30 ماهه پرداخت می گردد. سود مشارکت در این طرح 18 درصد و موعد تحویل خودرو مرداد 97 است.

در طرح فروش اقساطی هیوندای سانتافه، این خودرو با قیمت نهایی 335 میلیون تومان به فروش می رسد. در این طرح، میزان پیش پرداخت خرید خودرو مبالغ 135 میلیون تومان (شامل اقساط 18، 24 و 30 ماهه) و 150 میلیون تومان (شامل اقساط 24 و 36 ماهه) می باشد. طبق اعلام شرکت کرمان موتور، موعد تحویل خودرو در این طرح، به صورت تحویل یک ماهه است.

مهلت ثبت نام در طرح های فوق تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از جزییات طرح های مذکور به لینک های زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای اکسنت کرمان موتور، ویژه نیمه دوم اردیبهشت

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای i20 کرمان موتور، ویژه نیمه دوم اردیبهشت

طرح جدید فروش اقساطی هیوندای سانتافه کرمان موتور، ویژه نیمه دوم اردیبهشت

 

کرمان موتور

فروش مرحله ای

فروش اقساطی

هیوندایi20

هیوندای اکسنت

هیوندای سانتافه