تحویل یک ماهه هیوندای توسان توسط کرمان موتور

هیوندای توسان یکی از کراس‌اوورهای پرفروش و محبوب بازار است که اخیرا توسط کرمان‌ موتور به کشور وارد می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت قصد دارد به‌زودی خط تولید این کراس‌اوور کره‌ای را در کرمان راه‌اندازی و مانند سایر محصولات این شرکت به‌صورت مونتاژ داخل به بازار عرضه کند.

تحویل یکماهه توسان توسط کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان‌موتور به‌عنوان نماینده رسمی محصولات هیوندای کره در ایران، نیمه دوم مردادماه سال جاری برای عرضه هیوندای توسان به مشتریان، شرایط فروش نقدی، پیش‌فروش و همچنین شرایط فروش اقساطی را در نظر گرفته است که از ۲۱ مرداد لغایت ۳۱ مردادماه اعتبار خواهد داشت.

هیوندای توسان یکی از کراس‌اوورهای پرفروش و محبوب بازار است که اخیرا توسط کرمان‌موتور به کشور وارد می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت قصد دارد به‌زودی خط تولید این کراس‌اوور کره‌ای را در کرمان راه‌اندازی و مانند سایر محصولات این شرکت به‌صورت مونتاژ داخل به بازار عرضه کند. کرمان‌موتور برای فروش نقدی هیوندای توسان مدل ۲۰۱۷، قیمت ۱۹۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی را درنظر گرفته است که با موعد تحویل یک‌ماهه به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین شرایط فروش اعتباری و اقساطی برای این خودرو در نظر گرفته شده که جزئیات آن به این شرح است؛ پیش‌فروش دو مرحله‌ای با پرداخت اول ۹۰ میلیون تومان و تخفیف یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به همراه ۲۲ درصد سود مشارکت، سود انصراف ۱۴ درصد و موعد تحویل مهرماه ۹۶٫ پیش‌فروش سه مرحله‌ای با پرداخت اول و دوم ۴۵ میلیون تومان و تخفیف ۸۰۰ هزار تومانی به همراه سود مشارکت ۲۰ درصد، سود انصراف ۱۴ درصد و موعد تحویل آبان‌ماه ۹۶٫ پیش‌فروش چهارمرحله‌ای با پرداخت اول تا سوم ۳۰ میلیون تومان و تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی به همراه سود مشارکت ۱۸ درصد، سود انصراف ۱۴ درصد و موعد تحویل آذرماه ۹۶٫ همچنین شرکت کرمان‌موتور علاوه‌بر اعلام شرایط پیش‌فروش مرحله‌ای، شرایط فروش اقساطی ۱۲ ماهه با پیش‌پرداخت ۱۰۰ میلیون و ۹۰ هزار تومانی با اقساط ماهانه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خودروهای خریداری شده با شرایط اقساطی با موعد یک ماهه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. موعد دریافت اقساط ماهانه یا هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک در صورت پرداخت به‌صورت هر سه ماه یک‌بار ۲۵ آبان ۹۶ است. بدیهی است وضعیت سند خودرو تا پایان پرداخت مبلغ در رهن شرکت خواهد بود. همچنین هیچ‌یک از خودروها بدون بیمه بدنه به مشتری واگذار نخواهند شد.

 

تحویل

یک ماهه

توسان

هیوندای

کرمان موتور