طرح های جدید فروش مرحله ای و اقساطی محصولات هیوندای کرمان موتور، ویژه نیمه اول اردیبهشت

شرکت کرمان موتور طرح های جدید فروش محصولات هیوندای خود را اعلام کرد. بر این اساس خودروهای هیوندای اکسنت و هیوندای I20 به صورت مرحله ای و خودروهای هیوندای سانتافه و هیوندای توسان به صورت اقساطی به فروش می رسند.

هیوندای اکسنت کرمان موتور با قیمت مصوب 114 میلیون و 900 هزار تومان (با 2 میلیون تومان تخفیف) به صورت دو مرحله ای و با پیش پرداخت 50 میلیون تومان برای فروش ارائه شده است. سود مشارکت در این طرح 18 درصد بوده و زمان تحویل هیوندای اکسنت در این طرح شهریور 97 اعلام شده است.

در طرح فروش مرحله ای هیوندای I20، این خودرو با قیمت مصوب 115 میلیون تومان به صورت دو مرحله ای و با پیش پرداخت های 50 میلیون تومان، 55 میلیون تومان و 60 میلیون تومان ارائه شده است. این طرح شامل تسهیلاتی به مبالغ 51 میلیون و 50 هزار تومان (برای خرید با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی)، 46 میلیون و 50 هزار تومان (برای خرید با پیش پرداخت 55 میلیون تومانی) و 41 میلیون و 50 هزار تومان (برای خرید با پیش پرداخت 60 میلیون تومانی) می باشد که پرداخت طی اقساط 10، 20 و 30 ماهه صورت می پذیرد. همچنین سود مشارکت در این طرح 18 درصد بوده و موعد تحویل خودرو تیر ماه 97 می باشد.

در طرح فروش هیوندای سانتافه کرمان موتور، این محصول با قیمت نهایی 335 میلیون تومان به صورت اقساطی به فروش می رسد. در این طرح میزان پیش پرداخت خرید هیوندای سانتافه، 135 میلیون تومان (طی اقساط 18، 24 و 30 ماهه) و 150 میلیون تومان (طی اقساط 24 و 36 ماهه) می باشد. همچنین طبق اعلام کرمان موتور، موعد تحویل خودرو در این طرح به صورت یک ماهه است.

خودروی هیوندای توسان کرمان موتور، با قیمت نهایی 278 میلیون تومان به صورت اقساطی برای فروش ارائه شده است. در این طرح میزان پیش پرداخت مبالغ 180 میلیون تومان (با اقساط 24 ماهه) و 140 میلیون تومان (با اقساط 18 ماهه) می باشد. موعد تحویل هیوندای توسان در این طرح به صورت یک ماهه اعلام شده است.

مهلت ثبت نام در طرح های فوق تا 12 اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از جزییات طرح های فوق به لینک های زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای اکسنت کرمان موتور، ویژه نیمه اول اردیبهشت

طرح جدید فروش مرحله ای هیوندای I20 کرمان موتور، ویژه نیمه اول اردیبهشت

طرح جدید فروش اقساطی هیوندای سانتافه کرمان موتور، ویژه نیمه اول اردیبهشت

طرح جدید فروش اقساطی هیوندای توسان کرمان موتور، ویژه نیمه اول اردیبهشت

 

کرمان موتور

فروش اقساطی

فروش مرحله ای

هیوندای

اکسنت

سانتافه

i20

توسان