طرح جدید فروش مرحله ای و اقساطی جک S3 کرمان موتور، ویژه اعیاد شعبانیه

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد نیمه شعبان، شرکت کرمان موتور طرح جدید فروش جک S3 را ارائه کرده است. براین اساس جک S3 به صورت نقدی، مرحله ای و اقساطی وبا قیمت مصوب 86 میلیون و 900 هزار تومان برای فروش ارائه شده است.

شرایط خرید مرحله ای این محصول به صورت خرید دو مرحله ای و با پیش پرداخت های 35 میلیون و 39 میلیون تومان است. خرید با پیش پرداخت 35 میلیون تومان شامل تسهیلاتی به مبلغ 30 میلیون تومان و اقساط پرداختی 10 ماهه و 20 ماهه است و خرید با پیش پرداخت 39 میلیون تومان شامل تخفیف 2 میلیون تومانی می باشد. همچنین طبق اعلام شرکت کرمان موتور، سود مشارکت خرید مرحله ای جک S3 به میزان 18 درصد بوده و موعد تحویل خودرو تیرماه 97 است.

همچنین در طرح ارائه شده، فروش اقساطی جک S3 دارای پیش پرداخت هایی به مبالغ 41 میلیون و 900 هزار تومان و 46 میلیون و 900 هزار تومان است و شرایط پرداخت اقساط به صورت اقساط 12، 24 و 36 ماهه می باشد. همچنین براساس اعلام کرمان موتور، موعد تحویل خودرو، در فروش نقدی و اقساطی جک S3 به صورت یک ماهه است.

مهلت ثبت نام در طرح فوق تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از جزییات طرح مذکور به لینک زیر مراجعه نمایید:

طرح جدید فروش مرحله ای و اقساطی جک S3 کرمان موتور، ویژه اعیاد شعبانیه

 

کرمان موتور

فروش مرحله ای

فروش اقساطی

جک

جک S3